Sunday, August 23, 2009

my first best friend in 2009

aku ade kwn,die tuu baik sangat,nama die nur eka ainaa....tapi die kadang2 suke mencarut sikit...tapi die baik ngan aku...smpi org yg aku benci,die pon terpaksa benci...tapi die ade sepupu tau,namanye daniel izwan...baik gak tapi eka selalu suruh ape2 jee..tapi si iwan(daniel izwan)ikut je ape yg die suruh...tapi aku ngan eka x penah gaduh...gaduh dlm hati penah ler...tapi xlah smpi tengking2...dulu mase drjh4,aku kelas ke-1,eka kelas ke-2...pastu tahun nie die ade kata die "benci" aku...maybe bacause aku nie olahraga,pastu kelas lain,die mcm don't like aku...tapi tahun nie boleh lagi die kata aku nie x sombong mcm die tgk aku dulu....belum knl belum tahu sape die yg sbnr....tapi yg aku nk kata die tuu baik ngan aku!!!!

No comments:

Post a Comment