Tuesday, August 25, 2009

bandung,indonesia

hari tuu aku pegi bandung...best giler..pastu aku pon pegi lah kat spa..aku buat cuci rmbt,pastu mak aku kata potong jelah rmbt tuu,aku pon rase mcm sayang pulak nk potong rmbt....dgn hati yg sedih,aaku pon kata,yelah potong atas bahu...aku ingat kan rmbt aku akan jadi buruk,rupa2 nye cantik,cuma rmbt aku nie tebal...pastu yg aku x suke gi sane,sbb ramai org2 miskin....pastu ramai bdk2 laki melepak...(kesian lak) tapi yg best nyer,barang2 dekat sana murah2....aku ngan mak aku pon borong ajelah...tapi yg x suke gi sane sbb kena pakai topeng(sbb h1n1) tuu lah bosan sikit...apatah lgi mase nk balik dari bandung...(aku naik air asia,boring,dahlah mahal[mknn jee])tapi best gak gi sane sbb aku byk beli brg...(untk aku sorang jee)dalh dpt gi bandung pastu dpt beli byk barang lak tuu...tapi jgn ~jealous~!!!

No comments:

Post a Comment