Tuesday, August 25, 2009

cikgu2 praktikal...

ramai sbnrnye cikgu2 pratikal kat sklh aku...tapi nk kire rase-rase nye12 cikgu praktikal yg penah dtg sklh aku ...kot..ustz paih(faiz),ustz fakhrullah,cikgu fakhrie,cikgu nazirul,cikgu 5A( iaitu cikgu azzira,cikgu azlan,cikgu aidilia,cikgu azimah & ustz azim),ustzh shuhadah,cikgu farid,cikgu aiman...spe lgi aar??? itu jelah..hhe..lupe lak..semua tuu baik2 tapi ade jugak yg garang..tapicikgu aiman,ustzh shuhadah & ustz azim dah pindah/balik pada hari jumaat 21 hari bulan ogos..(nk dekat merdeka!!!=D)tapi sedih gak mase cikgu yg aku tulis sebalah tdi..ape tah lgi ustzh shuhadah(die tuu sporting!),cikgu aiman (sporting gak),ustz azim baik,lawak,x garang & sporting...tapi bagi aku semua cikgu2 praktikal yg ade kat sklh aku,semua baik!!!!tapi aku x lah sedih sangat sbb ade lgi cikgu yg belum pindah...tapi Semoga Berjaya Di Dunia & Di Akhirat...amin..tapi hidup mesti di terus kan..harap2 aku jumpa balik cikgu2 yg aku dah jumpa nie...

No comments:

Post a Comment